Maszyna do pisania i zamek z papieru.

Wpisz swój adres e-mail poniżej i zapisz się do naszego newslettera

Uważność. Mindfulness. Medytacja wybaczania. Pomaga na trudne emocje, perfekcjonizm, stres

Uważność czyli popularnie  Mindfulness

Dłuższy artykuł o uważności znajdziecie tutaj. Mam nadzieję, że wiecie już, że uważność pomaga w tak wielu przypadkach, że po prostu trzeba ją wprowadzić w swoje życie, jeśli chcemy lepiej żyć.

Jest filarem psychoterapii Dialektyczno — Behawioralnej w Zaburzeniu Osobowości z Pogranicza oraz głównym elementem psychoterapii Akceptacji i Zaangażowania, której skuteczność potwierdzono w wielu zaburzeniach.

Tutaj możecie pobrać trening umiejętności DBT. Jeśli chcecie wiedzieć więcej o uważności to zapraszam do kategorii gdzie wrzucamy nowe medytacje lub starszego posta, gdzie jest ultra krótka medytacja dobra dla osób, obawiających się medytacji. Zapraszamy też na nasze platformy audio, gdzie umieszczamy wszystkie medytacje i ćwiczenia psychologiczne.

Medytacja Wybaczania

Dzisiaj dłuższe ćwiczenie, medytacja wybaczania. Idealna, jeśli dręczą cię trudne emocje, stres, ścigają cienie przeszłości lub perfekcjonizm. Uważność jest umiejętnością, jednorazowo nic nie da, trzeba ją regularnie ćwiczyć, jak mięśnie. Z czasem wyrobisz sobie mięsień ZEN i nauczysz się dystansu, oraz luzu, złapiesz kontakt ze swoim Mądrym Umysłem, dzięki czemu zbudujesz życie, które polubisz.

Do Dzieła!

 

 

Medytację można pobrać z soundcloud wysłuchać na spotify, ewentualnie „obejrzeć” na Youtube

 

 

 

Vivian Fiszer
Vivian Fiszer

psycholog, terapeutka DBT, pasjonatka psychoterapii 3 Fali (DBT, ACT, CFT), wiceprezes Fundacji BPD. Interesują mnie głównie problemy zaburzeń osobowości, intensywne emocje i problematyczne relacje. Prowadzę szkolenia, wykłady w szkole podyplomowej SWPS.

Artykuły: 289